۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان به روایت محافظه‌کاران



سایت «سیاست نامه» نزدیک به حزب موتلفه ادعا کرد که «جمعی از مدیران و نزدیکان دولت‌های سازندگی و اصلاحات بنا دارند با ارائه لیستی مشترک در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.»
این سایت روز یکشنبه (دوم مرداد) به نقل از منایع مطلع٬ نام ۲۰ تن از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب را منتشر کرده و نوشته که شرکت برخی از این افراد در انتخابات قطعی شده است.
محمدرضا عارف٬ بیژن زنگنه٬ اسحاق جهانگیری٬ محسن هاشمی رفسنجانی٬ حبیب الله بی‌طرف٬ علی اکبر محتشمی‌پور و مرتضی الویری از جمله افرادی هستند که نام آن‌ها در این فهرست دیده می‌شود.
«سیاست‌ نامه» از صادق خرازی٬ مرتضی حاجی٬ محمدجواد حق شناس٬ الیاس حضرتی٬ هادی خانیکی٬ هادی خامنه‌ای و فاطمه راکعی به عنوان دیگر اصلاح طلبانی نامبرده که احتمال شرکت آنها در انتخابات آتی مجلس وجود دارد.
نام محمد رضا راه چمنی٬ عیسی کلانتری٬ الهه کولایی٬ مجید انصاری و رسول منتجب نیا هم در فهرست منتشر شده این سایت دیده می‌شود.
تاکنون هیچ‌ یک از این ۲۰ نفر به این ادعای سایت محافظه‌کار «سیاست نامه» پاسخی نداده‌اند.
بحث شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین مسائل سیاسی در جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند در صورتی که تضمینی از سوی حاکمیت برای برگزاری انتخابات آزاد داده نشده و زندانیان سیاسی آزاد نشوند٬ حاضر نخواهند بود در انتخابات مجلس شرکت کنند.
در این میان گروهی از محافظه‌کاران تلاش می‌کنند برخی از اصلاح‌طلبان را برای شرکت در انتخابات آتی مجلس ترغیب کنند که به نظر می‌رسد این فهرست نیز در همین راستا منتشر شده باشد.
منبع: دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com