۱۳۹۰ مرداد ۸, شنبه

اعتراف بازداشتی های جریان انحرافی: از طرح "تفکیک جنسیتی" به بهترین شکل استفاده کردیم


اختصاصی "انتخاب"/ بازداشت تعدادی دیگر از افراد نزدیک به "جریان انحرافی"

اعتراف بازداشتی های جریان انحرافی: از طرح "تفکیک جنسیتی" به بهترین شکل استفاده کردیم

شنیده شده تعدادی از اطرافیان رییس جمهور که طی هفته های اخیر به اتهامات مختلف بازداشت شده اند، در بازجویی های خود اعتراف کرده اند "ماجرای طرح تفکیک جنسیتی از اساس جزء برنامه ریزی جریان انحرافی بوده است"
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعترافات بازداشتی های جریان انحرافی، حکایت از برنامه ریزی این جریان در ماجرای طرح "تفکیک جنسیتی" دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ شنیده شده تعدادی از اطرافیان رییس جمهور که طی هفته های اخیر به اتهامات مختلف بازداشت شده اند، در بازجویی های خود اعتراف کرده اند "ماجرای طرح تفکیک جنسیتی از اساس جزء برنامه ریزی جریان انحرافی بوده است"

این افراد گفته اند: از ابتدای طرح شدن ماجرای تفکیک جنسیتی - که از سوی وزیر علوم به زبان آورده شد - تا انتهای آن که با نامه ی رییس جمهور مبنی بر "مخالفت با طرح تفکیک جنسیتی" ختم شد، جز برنامه ریزی این جریان بوده است.

بازداشتی های جریان انحرافی اضافه کرده اند که "برنامه ریزی شان در مورد طرح تفکیک جنسیتی، با موفقیت به نتیجه ی مطلوب رسیده و توانسته اند به بهترین شکل از این ماجرا استفاده کنند!

بازداشت تعدادی دیگر از افراد نزدیک به "جریان انحرافی"

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ از سوی دیگر، شنیده شده تعداد دیگری از افراد صاحب نام و عنوان، طی روزهای و هفته های اخیر به اتهامات مختلف از جمله همکاری با جریان انحرافی، بازداشت شده اند.

همچنین اطلاعات واصله به "انتخاب"، حکایت از آن دارد که طی هفته های آینده، روند بازداشت نزدیکان جریان انحرافی ادامه خواهد شد و احتمال بازداشت سران این جریان دارد که طی هفته های اخیر، اخبار متنوعی مبنی بر بازداشت آنان به گوش می رسید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

امام :

بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&vie...

خادم امام:

امام تعيين كرده است كه جمهوري اسلامي بايد باشد و با اين رهبري، انشالله اين انقلاب به قيام جهاني ملحق مي‌شود

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&vie...
Svara

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com