۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

سایت مشرق: آغاز یک پایان برای حمید سجادی، دونده ای که به جریان انحرافی پیوست




سجادی به آخر خط می رسد/
شاید کمتر کسی تصور می کرد روزی فرا برسد که حمید سجادی به دلیل موضع گیری های سیاسی جهت رسیدن به وزارت ورزش و جوانان، آماده جدایی از ورزش شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، حمید سجادی که خود را در قامت وزیر دولت دهم می دانست، این روزها به عنوان نماینده جریان انحرافی در تربیت بدنی شناخته می شود. وی که آماده تکیه بر صندلی وزارت بود، این روزها آماده جدایی از این جامعه می شود.
وی که با کارنامه سیاسی و مدیریتی نامطلوبی همراه بود، این روزها خود را آماده خداحافظی با وزارت ورزش و جوانان می کند. البته، در روزهای نخست پس از عدم اعتماد نمایندگان مردم به وی، شائبه باقی ماندن وی در این وزارت خانه جدید التاسیس به گوش می رسید؛ اما این حکایت دوام چندانی نداشت.
این روزها از خیابان سئول خبر می رسد که سجادی باید آماده باشد تا پس از تثبیت جایگاه وزیر، کیف خود را ببندد و احیانا به دانشگاه آزاد اسلامی که برآمده از آن است، بازگردد. البته، چند شغله بودن وی در این سال ها و عدم رعایت قوانین داخلی این مجموعه آموزشی موجب شده تا در این موضوع هم ابهاماتی وجود داشته باشد.
تصویر زیر این خبر مربوط به مراسم دیدار کاروان اعزامی به یونیورسیاد چین با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است که روز گذشته صورت گرفت. فاصله وی به عنوان مهمترین معاون این وزارتخانه با وزیر پیشنهادی دولت و عدم نقش آفرینی در هنگام اهدای جوایز، گویای آن است که سرانجام وی به عنوان نماینده جریان انحرافی، حذف تدریجی از ورزش و خداحافی با تشکیلاتی است که وی روزی سودای ریاست بر آن داشت. وی در این روز، در انتهای سمت چپ ردیف اول در تصاویر قرار گرفته که خود گویای بسیاری از ناگفته ها در مورد وضعیت وی در این دوران است؛ آغازی بر پایان مردی که به جریان انحرافی پیوست و سودای ریاست داشت.

نکته:
حمید سجادی ، همان دونده ای بود که از سوی احمدی نژاد بعنوان کاندیدای وزارت ورزش و جوانان به مجلس اسلام پیشنهاد و از سوی آن نهاد رد صلاحیت شد. مهمترین بخش این رد صلاحیت «دو دو» و «هوهو» معروفِ  باصطلاح نمایندگان مجلس اسلام بود که با عکس العمل آقای خامنه ای روبرو گشت!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com