۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

دستگيری جوانانی که در پارک آب بازی می کردند



ایسنا: رييس پليس پايتخت از برخورد قاطعانه با افرادي كه با انجام اعمال غيرمتعارف و خلاف شئونات اسلامي، نظم جامعه را بر هم زده بودند خبر داد.
سردار حسين ساجدي‌نيا عصر يكشنبه در اين خصوص در گفت‌وگو با ايسنا گفت : متاسفانه در ادامه وقايع بوستان آب و آتش شهر تهران (آب بازی جوانان در گرمای تابستان)، روز يك‌شنبه تعدادي از پسران و دختران جوان در يكي ديگر از بوستان‌هاي پايتخت اقدام به انجام اعمال خلاف شئون اسلامي كردند كه ماموران پليس پس از اطلاع از اين امر، سريعاً در محل حاضر و تمامي اين متخلفان و هنجارشكنان را دستگير و تحويل مراجع قضايي كردند.
وي افزود: قطعاً پليس تهران در صورت مشاهده اين‌گونه موارد قاطعانه با بر هم زنندگان نظم و امنيت اجتماعي و هنجارشكنان برخورد مي‌كند.
مدیر عامل اراضی عباس آباد در این باره گفته است: "روز گذشته عده‌ای در یک هماهنگی قبلی در پارک آب و آتش حضور یافته و تصمیم گرفته بودند روی یکدیگر آب بپاشند. افرادی که اقدام به آب ‌بازی کرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادی افراد با حجاب نیز در پارک حضور داشتند اما پلیس نتوانست آنها را متفرق کند."

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com