۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

دیدن سریال "حسن، حسين و معاويه" از سوی مراجع تقلید حرام علام شد!

مدير گروه سينما و تلويزيون پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات: آيات عظام ناصر مکارم شيرازي، حسين نوري همداني و علي صافي گلپايگاني تماشاي سريال "حسن، حسين و معاويه"را حرام اعلام کرده‌اند.

عبداله بيچرانلو در خصوص ابعاد رسانه‌اي اين سريال اظهار داشت: سريال "حسن، حسين و معاويه" يک سريال کويتي است که از سوي شرکت المها توليد شده است.

اين سريال روايت‌کننده يک واقعه بي‌پايه تاريخي است که فردي به نام "عبدالله ابن صبا" که شخصيت تاريخي عرب يهودي موجب اختلاف فکني در ميان خاندان پيامبر اکرم(ص) مي‌شود.

اين سريال به علت به تصوير کشيدن چهره امام حسن(ع) و امام حسين(ع) و همچنين مرتبط دانستن شهادت امام حسين(ع) با يک شخصيت يهودي بنا بر يک روايت بي‌پايه، واکنش هاي زيادي را از سوي علماي اهل تسنن و شيعي در داخل و خارج از کشور داشته است.



باشگاه خبرنگاران


نکته:
بر مردم ماست که این سریال را بهر طریقِ ممکن و بهر قیمتی تهیه کرده و ببینند. بطور قطع و یقین مسائل مربوط به حسن، حسین و معاویه بروایت دیگری ارائه شده که آیاتِ عظام را بر آن داشته تا آن را حرام اعلام کنند! چه کسی است که نداند که اخوندهای ما همیشه تنها بقاضی رفته و مسائل مربوط به دین و مذهب عمومی را از یک زاویه / وهمیشه بسود خود/ تفسیر کرده و به نتیجه گیری پرداخته اند. دیدن روایت دیگران هم از تاریخ دین و مذهب مبتلا به کشور حقِ ما است . زیرا قرن ها است که اینان بهر طریقِ ممکن کوشیده اند هیچکس بروایت های دیگران دست نیافته و متکلم وحده باشند!

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com