۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

فاطمه آليا نمایندهِ مجلسِ اسلام: اهداي‌جايزه به‌فتنه‌گران پيگيري‌مي‌‌شود



جام جم آنلاين: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اهداي جايزه ديده بان حقوق بشر به يك فتنه گر ، گفت: مجلس اهداي اينگونه جايزه ها را كه با اهداف سياسي و دخالت در امور داخلي ايران صورت مي گيرد پيگيري مي كند.
فاطمه آليا نماينده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاين با بيان اينكه ديده بان حقوق بشر از واحدهاي وابسته به شوراي عالي سازمان حقوق بشر است گفت: متاسفانه اين ديده بان در اقدامي مداخله جويانه از بعضي از اغتشاشگران فتنه سال 88 حمايت كرده و به آنها جايزه اهدا مي‌كند.
وي با تاكيد بر اينكه اينگونه حركات دخالت در امور داخلي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود، گفت:‌اهداي جايزه به «احمدي عمويي» همسر «ژيلا بني يعقوب» كه از فتنه گران و اغتشاشگران سال 88 مي باشد، اهانت به ملت ايران است و مجلس شوراي اسلامي از طريق كميته حقوق بشر خود و همچنين از طريق وزارت امور خارجه اينگونه دخالت در امور داخلي ايران را پيگيري خواهد كرد.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: فتنه گران و اغتشاشگران سال 88 طبق قانون محاكمه و به زندان محكوم شده اند و اگر نهاد يا سازماني بخواهد بدون درنظر گرفتن قوانين در امور داخلي كشورمان دخالت كند ما از آن چشم پوشي نخواهيم كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com