۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

خبرگزاری فارس: پایه عفاف کودکان در مهد کودک‌ها سست است


خبرگزاری فارس در یادداشتی اعلام کرد نگران تاثیرات برنامه‌ مهد کودک‌ها بر کودکان یک‌ساله است و از ۲۶ نهاد مسئول در حوزه عفاف و حجاب می‌خواهد «سری به مهد کودک‌ها در جامعه بزنند و فرهنگ‌سازی برای عفاف را در آنجا معنا کنند.»
خبرگزاری فارس روز یکشنبه (۹ مرداد) در یادداشتی نوشته است: «کودکان در مهد کودک‌ها مغزشان در حال مسموم شدن است. از صبح تا غروب، چشمان پاکشان شاهد کارتون‌های خارجی است که بدون هیچ فیلتری، صحنه‌های معاشقه آدم‌ها و حیوانات را به نمایش می‌گذارند.»
به نوشته این خبرگزاری «یکی از فوق برنامه‌های مهدهای کودک در حال حاضر برنامه رقص است که بعضی از مهدهای کودک گران قیمت‌تر از رقص ایرانی گذشته‌اند و رقص عربی آموزش می‌دهند.»
خبرگزاری فارس در ادامه نوشته است: «کودکی که از یک سالگی با رقص و آواز و صحنه‌های نابهنجار رشد می‌کند در سن نوجوانی به یک باره تغییر شخصیت نمی‌دهد و سر به راه نمی‌شود. او‌‌ همان جوان سرکشی می‌شود که عفاف برایش مفهومی ندارد.»
محافظه‌کاران در سال‌های اخیر بار‌ها از وضعیت مهد کودک‌ها انتقاد کرده‌ و خواستار تغییر رویکرد در برنامه‌های آموزشی و تفریحی آن‌ها هستند.
سال گذشته مقام‌های وزارت رفاه در واکنش به این انتقاد‌ها اعلام کردند: «مهدکودک‌هایی که ضوابط اسلامی را رعایت می‌کنند از وام‌ها و کمک‌های مالی دولتی بهره‌مند خواهند شد.»
اردیبهشت ماه سال‌ گذشته نیز مصطفی محمدنجار وزیر کشور از اجرای طرح عفاف و حجاب در مهدکودک‌ها خبر داده و از مربیان خواسته بود به کودکان «فرهنگ اسلامی» آموزش دهند.
منبع:دیگربان

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com