۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

ورود 13 تن عرویک از سکوی نفتی!


در گزارش مقدماتی گمرک از تبادلات تجاری کشور واردات 13 تن عروسک از سکوی نفتی بوشهر به ثبت رسیده است.
http://www.mehrpress.com/images/90/5/15/2/11-8-6-92450book290515.jpg
در پی انتشار خبر واردات 50 تن گوشت خوک به کشور مدیران گمرک عنوان کردند آمارهای منتشر شده از تبادلات تجاری کشور طی سه ماهه نخست سال جاری که بر روی سایت گمرک ایران قابل دسترس است مقدماتی بوده و حاوی برخی اشتباهات ثبتی است، از جمله ثبت 50 تن گوشت گاو وارداتی به عنوان گوشت خوک بود.
از دیگر اشتباهات جالب در این گزارشات مربوط به ثبت واردات 55 تن عروسک، سه چرخه و اسباب بازی از سکوی نفتی است، البته با توجه به آنکه افرادی که به عنوان نیروی های زحمت کش صنعت نفت کشور بر روی سکوی نفتی ابوذر فعالیت دارند می توانند کالا وارد کشور کنند ثبت واردات عروسک و اسباب بازی از این سکوی نفتی موردی ندارد ولی با توجه به حجم 55 تن و ارزش 138 هزار دلاری که در مقابل این ردیف تعرفه ای به ثبت رسیده باید این مورد را نیز در جمع اشتباهاتی قرار داد که توسط کارشناسان گمرک در تدوین گزارشات و امارهای نهایی بر طرف خواهد شد.
واردات عروسک از سکوی نفتی ابوذر
قابل ذکر است که سکوی نفتی ابوذر در خلیج فارس و در 40 کیلومتری جزیره خارک قرار گرفته و مسئولیت استحصال بزرگترین میدان نفتی دریایی کشور یعنی میدان نفتی ابوذر را بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com