۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

روایت صفار هرندی از پیش‌گویی‌های رحیم‌مشایی



محمدحسین صفار هرندی مشاور فرمانده سپاه پاسداران بدون اشاره به نام اسفندیار رحیم‌مشایی گفته که برخی پیش‌گویی‌های وی درست از آب درآمده است.
آقای صفار هرندی روز دوشنبه (۱۰مرداد) در سایت «برهان» نوشته که رحیم‌مشایی پیروزی محمد خاتمی در انتخابات را پیش‌گویی کرده بود.
صفار هرندی البته نگفته که رحیم‌مشایی در چه زمانی و چه مکانی این پیش‌گویی را کرده است.
وزیر سابق ارشاد همچنین نوشته که رحیم‌مشایی گفته بود رقیب احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۸۸ یک روحانی خواهد بود و احمدی‌نژاد در دور دوم برنده خواهد شد که این پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامد.
وی نوشته که رحیم‌مشایی زلزله شهر تهران را پیش‌بینی کرده بود و براساس آن محمود احمدی‌نژاد حکم به تخلیه شهر تهران داد.
صفار هرندی در بخش دیگری از یادداشت خود با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌نژاد و نزدیکانش افزوده  است: «اکنون فساد گریبان این دولت را به صورت خیلی ناهنجار گرفته است.»
محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای می‌گویند اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی ازنزدیکان احمدی‌نژاد با اجنه در ارتباط هستند و از طریف رمالی و جادوگری برنامه‌های خود را به پیش می‌برند.
سپاه پاسداران حدود دو ماه پیش عباس غفاری و علی یعقوبی دو تن از «جن‌گیرانی» که اعلام شد با تیم احمدی‌نژاد در ارتباط بوده‌اند را بازداشت و از آن‌ها بازجویی کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com