۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

زنان «اغواگر» و «اغفال‌گر» عامل تجاوز‌ها هستند


رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ادعا کرد:

زنان «اغواگر» و «اغفال‌گر» عامل تجاوز‌ها هستند

غلامرضا جمشیدی‌ها رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران زنان و دختران «اغفالگر، اغواگر و لجوج» را زمینه‌ساز جرایم باغ خمینی‌شهر، سعادت آباد و حادثه پل مدیریت معرفی کرد.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» وابسته به بسیج دانشجویی٬ آقای جمشیدی‌ها گفته که «در قضیه باغ خمینی‌شهر، ماجرای سعادت آباد و حادثه پل مدیریت رد پای زنان و دختران اغفالگر، اغواگر و لجوج را مشاهده می‌کنیم.»
به گفته وی «در باغ خمینی‌شهر، رقص‌های مختلط و وضعیت نامناسب پوشش، در ماجرای سعادت، اظهاراتی مبنی بر ارتباط نامشروع و در حادثه پل مدیریت لجبازی یک دختر و پسر دانشجو این حوادث را آفرید.»
جمشیدی‌ها افزوده است: «در اکثر قتل‌ها کار حرامی هم در بین بوده است و دوستی‌ها و ارتباط نامشروعی که زنان و دختران زمینه‌ساز آن بوده‌اند.»
اظهارات این مقام دانشگاهی در شرایطی ایراد می‌شود که پیش‌تر برخی روحانیون نیز به طور تلویحی زنان و دختران را عامل این حوادث معرفی کرده بودند.
در چند هفته گذشته گزارش‌هایی از قتل و تجاوز گروهی به چند زن و دختر در برخی شهر‌ستان‌ها منتشر شده که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.
روحانیون حاکم بر ایران تلاش می‌کنند مهمترین علت این تجاوز‌ها و قتل‌ها را بی حجابی یا بد حجابی زنان و دختران معرفی کنند.
نکته:
بفرمایید!  اینهم نظر یک استاد اجتماعیات و رئیس بزرگترین پزوهشکده ی علوم اجتماعی در کشور! وقتی این جنابِ رئیس که احتمالن می باید برای بارگیریِ فرمایشاتشان یک قطار 40 شتره را ردیف کرد، چنین اندیشه و عقیده ای داشته باشد، دیگر از آخوندها و آخوندکها که انتظاری نیست. 

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com