۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

شفاف: فراگیر شدن یک رذیلت اخلاقی، احمدی نژاد و این حلقه چاپلوسان



فراگیر شدن یک رذیلت اخلاقی،
احمدی نژاد و این حلقه چاپلوسان
استاندار گیلان که یکی از مدعوین این نشست بود، با بیان این جمله که «قبلاً دنيا ايران را به كوروش كبير مي‌شناختند ولي الان به "محمود كبير" مي‌شناسند!» تعجب حاضرین را برانگیخت و به روایت جمهوری اسلامی، رئیس جمهور به این جمله اعتراضی نکرد./امام هادی(ع):از این کار خودداری کن که تملق بسیار، بدگمانی به بار آورد و اگر برادر مؤمنت مورد اعتماد تو واقع شد، از تملق او دست بردار و حسن نیت نشان ده. /در سیره و اعمال رهبری نیز بارها به این مساله اعتراض شده است.همین امسال بود که مقام معظم رهبری یک نماینده مجلس، که ایشان را با القاب ستایش آمیز خطاب کرده بود، نصیحت کردند.
شفاف:تشکیل جلسه‌ای با عنوان «نشست دولت با مدیران اجرایی کشور» که نزدیکان احمدی‌نژاد از جمله اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی در آن حضور داشتند، از سوی بسیاری از رسانه‌ها با واکنش‌هایی مواجه شد و البته حواشی این نشست که طی آن صفات تملق آمیز بی‌سابقه‌ای در توصیف احمدی‌نژاد به کار رفته است، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری به همراه داشت و منتقدین به تملق گویی را به واکنش واداشت.

در نشست مشترک هیئت دولت و مسئولان اجرایی کشور که با حضور استانداران، معاونین و ۲ نفر از مسئولین اجرایی هر استان در محل مجلس سابق برگزار شد، استاندار گیلان که یکی از مدعوین این نشست بود، با بیان این جمله که «قبلاً دنیا ایران را به کوروش کبیر می‌شناختند ولی الان به «محمود کبیر» می‌شناسند!» تعجب حاضرین را برانگیخت و به روایت روزنامه جمهوری اسلامی، رئیس جمهور به این جمله اعتراضی نکرد.

و البته این تمام ماجرا نبود وسخنان ثمره هاشمی درباره هدفمندی یارانه‌ها که گفت: «طرح هدفمندی یارانه‌ها صرفاً ایده آقای احمدی‌نژاد و نتیجه پیگیریهای ایشان بوده است.» لبخندی را بر لبان احمدی‌نژاد نشاند!

در هر حال این اولین باری نیست که محمود احمدی‌نژاد با کلمات و جملات تملق انگیز، وصف می‌شود و مورد تکریم قرارا می‌گیرد.

متن کامل این نوشتار را از لینک زیر بخوانید:

 احمدی نژاد و این حلقه چاپلوسان

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com