۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

«تغییرات چهره احمدی نژاد» به روایت تصویر از دیدِ سایت فرارو



فرارو- با گذشت 6 سال از ورود رئیس جمهور به نهاد ریاست جمهوری چهره احمدی نژاد نسبت به گذشته تغیرات محسوسی داشته است و موهای و محاسن احمدی نژاد بیشتر از 6 سال پیش به سفیدی می زنند.

به گزارش فرارو، در حالی که شش سال از اولین باری که محمود احمدی نژاد در لباس ریاست جمهور بر صفحه تلوزیون ظاهر شد می گذرد، در طول این مدت سیمای وی رفته رفته تغیر کرد و موها و محاسن وی بیشتر رو به سفیدی گذاشت.

روز چهارشنبه 12 مردادماه سالگرد ورود محمود احمدی نژاد به نهاد ریاست جمهوری است؛ رئیس جمهور منتخب در این روز در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در محضر رهبر انقلاب حضور یافت و پس از آن در کنار رئیس جمهور پیشین وارد نهاد ریاست جمهوری شد.

در حالی که بسیاری از تحلیل گران معتقداند رفتار رئیس جمهور از ابتدای ریاست دولت تاکنون و خصوصا در دو سال اخیر تغییرات محسوسی داشته است چهره رئیس جمهور نیز در آستانه 55سالگی تغییر کرده و پیرتر به نظر می‌آید این را می توان از مقایسه عکس اول و آخر این مجموعه دریافت.

در اینجا نگاهی از نمای نزدیک می اندازیم به چهره رئیس جمهور از لحظه ورود به کاخ ریاست جمهوری تا امروز.
سال 1384
سال 1385
سال 1386
سال 1387
سال 1388
سال1389
سال 1390

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com