۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

وزارت نفت توسط سپاه قبضه شد؛ خشم پاسداران




علی مطهری عضو مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مخالفت با انتخاب پاسدار رستم قاسمی به عنوان وزیر نفت ‌گفت، وزارت یک نظامی بر وزارتخانه نفت موجب پیوند قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود که ممکن است فساد آور باشد.
در واکنش به این اظهارات، مهدي كوچک زاده گفته است، جا داشت كه نمايندگان مجلس تو دهني محكمي به علي مطهري مي زدند.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو (بسیج) گفته است، حرف‌هاي مطهري در صحن علني مجلس همان حرف‌هايي است كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون از حلقوم آمريكا و اسرائيل بيرون آمده است.
کوچک زاده با اشاره به اين سخن امام (ره) كه فرمودند: «اگر سپاه نبود كشور هم نبود» تاكيد كرد: حرف هاي امروز مطهري در صحن علني مجلس همان حرف هايي است كه مورد عنايت و خوشحالي رسانه هاي خارجی است.
وي با اشاره به اينكه ماهيت علي مطهري مشخص نيست، خاطرنشان كرد: معلوم نيست كه علي مطهري چه هويتي دارد و هويت شخصي وي زير سوال است.
كوچك زاده افزود: جا داشت كه نمايندگان مجلس تو دهني محكمي به علي مطهري مي زدند كه متاسفانه اين اقدام صورت نگرفت، اما رئيس مجلس تا حدودي ياوه گويي هاي مطهري را جبران كرد و از بي حيثيت شدن مجلس جلوگيري كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com