۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

در کتاب مقدس آمده است: از احمدی نژاد فاصله بگیرید!

منبع : جهان امروز



 دکتر "دانیال شایسته" که در زمینه تحریف تاریخ و کتب آسمانی و فحاشی و توهین به اشخاص و ادیان، تخصص ویژه ای دارد، این بار کتاب آسمانی دین خود، مسیحیت را تحریف کرد.

به گزارش جهان به نقل از ادیان وی در برنامه "سیمای مسیح"، ضمن توهین به کتاب مقدس مسیحیت، دین خود، این کتاب را تحریف و برداشت شخصی خود را جایگزین آن نمود. دکتر شایسته ضمن توهین آشکار به مقامات جمهوری اسلامی گفت : «من از دیدگاه تجربه خودم صحبت می کنم، من تاریخ انسان ها را می دانم، تاریخ جنگ ها را می دانم. من انسانی هستم که مغز کتاب مقدس برایم روشن شده است. مغز کتاب مقدس می گوید : تا می توانید خودتان را از احمدی نژاد دور نگه دارید تا گرفتار غضب خداوند نشوید.»

البته دکتر شایسته اشاره ای نکرد که دقیقاً کجای کتاب مقدس این مطلب را بیان کرده است. گفتنی است چندی پیش هم دکتر شایسته، برای اثبات این ادعا که قرآن از جانب خدا نیست، به آیات ۹۱ و ۹۲ سوره حجرات استناد کرده بود، در حالی که این سوره ۱۸ آیه بیشتر ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com