۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

سایت «بصیرت» ارگان سپاه پاسداران : "فرقه مشائیه" به سازمان «یهود مخفی» گرایش دارد



دیگربان : سایت «بصیرت» ارگان سپاه پاسداران از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «فرقه مشائیه» یاد کرد و نوشت که این «فرقه» به سازمان «یهود مخفی» گرایش داشته و اندیشه‌های «ماسونی» دارند.
این سایت روز چهارشنبه (۱۲ مرداد) با انتشار نقل قول‌هایی از اسفندیار رحیم‌مشایی نوشته که گفته‌های وی همسو با اندیشه‌های فراماسونری است.
«بصیرت» در ادامه یادداشت خود آورده که اسناد و مدارکی از دیدار مخفیانه «فرقه مشائیه» با عوامل سرویس‌های جاسوسی غرب و لایه‌های فراماسونری در اختیار دارد که آن‌ها را منتشر خواهد کرد.
به نوشته این سایت «شعارهای تبلیغاتی فرقه مشائیه نه تنها یادآور نقطه آغازین فلسفه اومانیستی و مشرب لیبرال سرمایه داری در غرب، بلکه تداعی گر یک گفتمان ناقص الخلقه ماسونی است.»
عبد‌الله شهبازی و مهدی خزعلی از نخستین افرادی بودند که پیش‌تر اعلام کرده بودند «اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی دیگر از فعالان سیاسی سر‌شناس آنوسی یا یهودی مخفی مشهد هستند.»
«آنوسی» به یهودیانی که مجبور به ترک غیر اختیاری آئین یهودیت شده‌اند ولی همهٔ تلاش خود را می‌کنند تا در شرایط اجبار به آیین خود پایبند باشند٬ گفته می‌شود.
محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کنند و می‌گویند که آنها تلاش می‌کنند تا روحانیت و ولایت فقیه را از عرصه قدرت کنار بزنند.
روحانیون محافظه‌کار نیز طی ماه‌های اخیر حملات شدیدی به تیم احمدی‌نژاد داشته‌اند به طوری که محمدتقی مصباح یزدی برای نخستین بار این تیم را «فراماسون» خواند.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com