۱۳۹۰ مرداد ۱۴, جمعه

ماجرای آب بازی مختلط در یکی از پارکهای بندرعباس


۱۴ مرداد ۱۳۹۰
جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تایید تجمع تعدادی از جوانان و انجام آب بازی گفت: شکی در اینکه تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.

عباس خدادادزاده در گفتگو با مهر با تایید خبر بازداشت تعدادی از جوانان که در یک اقدام هماهنگ شده از قبل در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری جشن آب بازی کرده بودند بیان داشت: هیچ شکی در اینکه این تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.

وی عنوان کرد: تعدادی از پسران و دختران که از قبل از طریق پیامک، تلفنی و فیسبوک به هم اطلاع رسانی کرده بودند به صورت مختلط در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری مراسم آب بازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از گزارش چنین مراسمی در پارک ساحلی این تعداد به پلیس امنیت اخلاقی احضار می شوند و در حال حاضر در حال بررسی اتفاقات صبح امروز هستیم.

سرهنگ خدادادزاده با بیان اینکه برخی هم ناخواسته در این مراسم شرکت کرده بودند، عنوان کرد: دو موضوع است، یکی اینکه این مراسم به صورت مختلط برگزار شده بود و دیگری برخی از این افراد بطری های آب معدنی در دست داشته اند که یکی از مصادیق روزه خواری محسوب می شود.

سرهنگ خدادادزاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان آب به عنوان یکی از عوامل باطل کننده روزه مطرح است و اتفاق صبح امروز خود با مسائل شرعی روزه داری مغایر است.

وی افزود: خانواده ها باید در این روزها بیشتر از گذشته مراقب فرزندان خود باشند چراکه دشمنان از هر راهی هرچند بی اهمیت سعی در ضربه زدن به اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران دارند.

انتقال 30 جوان به نیروی انتظامی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 30 جوان دختر و پسر که مشغول آب بازی در کنار سوحل پارک غدیر بندرعباس بودند تنها جهت ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند.

سرهنگ سعید امیدیان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در تایید انتقال 30 دختر و پسر در ساحل پارک غدیر در بندرعباس به هنگام آب بازی به نیروی انتظامی، عنوان کرد: صبح روز جمعه تعدادی از خانواده هایی که جهت تفریح به ساحل رفته بودند با تعدادی از جوانان دختر و پسر از سنین مختلف برخورد می کنند که در حال آب بازی بوده اند و چند بار به این جوانان تذکر می دهند اما این جوانان توجهی به تذکرات نمی کنند.

وی افزود: پس از تماس این خانواده ها با پلیس 110، نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با حضور در محل تذکراتی می دهند اما به دلیل جوان بودن و بی توجهی به تذکرات داده شده، آنها را جهت ارشاد توسط کارشناس رفتارشناسی به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می کنند.

سرهنگ امیدیان در پاسخ به این سئوال که آیا این جوانان مشکل بدپوششی و رفتارهای ناهنجار داشته اند، بیان داشت: خوشبختانه هیچگونه مشکل بدحجابی در این افراد نبوده است و تنها به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده و جهت مشاوره و ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه خانواده ها دقت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند، گفت: امیداورم در این ماه مبارک دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی جوانان نباشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com