۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

توقف پوشش تصویری برنامه‌های احمدی‌نژاد در خبرگزاری فارس

توقف پوشش تصویری برنامه‌های احمدی‌نژاد در خبرگزاری فارس/ احمدی‌نژاد: گفتند طلسم شدی، گفتم بشکنید! گفتند طلسمش خیلی سخت است!

احمدی‌نژاد: گفتند طلسم شدی، گفتم بشکنید! گفتند طلسمش خیلی سخت است! 

جهان : احمدی‌نژاد در همایش افق رسانه خاطره جالبی نقل کرد که آزاد‌نگار آن‌را منتشر کرده است
احمدی‌نژاد گفت: "یکی از دوستان پیش من آمد و گفت تو طلسم شده‌ای. گفتم خب. من تسلیم. بیائید با هم این طلسم را بشکنیم. گفت نمی‌شود. ما پیر این کار را پیدا کرده‌ایم.
او می‌گوید طلسم خیلی سخت است و نمی‌توان شکست. ممکن است به خودمان برگردد و ما را بکشد. او می‌گفت فلان آقا را عزل کن فلانی را نصب کن. گفتم استدلال شما برای طلسم شده بودن من چیست؟ گفت همین که اینها را عزل نمی‌کنی."
احمدی‌نژاد در این سخنرانی از تلاش افرادی برای تحمیل عقاید خود و طرز زندگی خود به جامعه انتقاد کرد. درباره مطلق‌گرایی و انتخابی نبودن امور صحبت‌های تازه‌ای کرد. حرف‌های رئیس‌جمهور تند و بودار بود.

توقف پوشش تصویری برنامه‌های احمدی‌نژاد در فارس

دیگربان : خبرگزاری فارس پوشش تصویری برنامه‌های محمود احمدی‌نژاد را متوقف کرده است.
این خبرگزاری مدت‌هاست برخلاف روال معمول٬ هیچ گزارش تصویری از برنامه‌های احمدی‌نژاد منتشر نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com