۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

آيت‌الله حزعلي: به احمدي‌نژاد۸۴ علاقمندم نه احمدي‌نژاد ۹۰


من لبهای احمدی نژاد را بوسیدم!
يت‌الله ابوالقاسم خزعلي عضو خبرگان رهبري در گفت و گو با جوان اظهار داشت: سال اولي که احمدي‌نژاد به نيويورک رفت و در سازمان ملل سخنراني کرد. بنده به ديدارش رفتم و لبهاي ايشان را بوسيدم و به او گفتم به اين خاطر لبهاي تو را بوسيده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌اي آن هم در جايي که قلب جهان کفر به حساب مي‌آيد.

به گزارش پايگاه خبري انصارحزب‌الله وي در اين زمينه افزود: اما به مرور به واسطه برخي افراد و نزديکان همين شخصيت تغيير کرد. من به رئيس جمهور سال ۸۴ علاقمندم و علاقه به رئيس جمهور سال ۹۰ ندارم. به خاطر اينکه تحت تاثير برخي افراد روحيات و اهداف گذشته‌اش رنگ باخته است. در همان سالها با رئيس جمهور ديدارهايي داشتم و بارها شاهد بودم که ناهار خود را هم از منزل مي‌آورد و اين براي ما موجب سرافرازي و شادي بود که رئيس جمهوري سر کار بيايد که ساده‌زيست، مردمي، عدالت‌پيشه و حساس به حلال و حرام دنيا باشد، موجب خوشحالي بود که رئيس جمهور حقوق ماهانه خود را فقط پولي بداند که از دانشگاه دريافت مي‌کند و مبلغي به واسطه رياست جمهوري دريافت نکند. کسي که بتواند اين‌گونه زندگي کند موجب شگفتي و سرافرازي است.
اما متاسفانه پولهاي زيادي از بيت‌المال به واسطه نفوذي‌ها و منحرفان به باد داده مي‌شود که اين با مشي احمدي‌نژاد نمي‌خواند.

آيت‌الله خزعلي ادامه داد: در سال ۸۴ احمدي‌نژاد، آن طور که مشخص بود مطيع و فرمانبردار رهبري بود و تنفيذ را قبول داشت (او بر اين باور بود که راي چند صد ميليوني هم مانند ۹ تا صفر است که واحدي يا عددي در پشت سر خود نداردو همه آن صفرها را بي‌مقدار نشان مي‌دهد. اما تنفيذ رهبري را آن واحد و عدد مي‌دانست که به آن صفرها هويت و اعتبار مي‌بخشد) اينکه چه کساني و چطور روحيات ايشان را تغيير دادند و ذهنيتشان را عوض کردند خدا مي‌داند.

وي اضافه کرد: شبهه نيست که پرکاري و جنب و جوش و توانايي و شجاعت احمدي‌نژاد در سالهاي دولت نهم هنوز برنگشته است. مردم به خاطر اينکه احمدي‌نژاد را سرسپرده راه ولايت مي‌ديدند به او راي دادند و حمايتش کردند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا بگم چیکارتون نکنه چرا هر خبری رو منعکس میکنین؟ هر وقت صحنه بوسیدن خزعلی و احمدی نژاد رو مجسم میکنم بهم نعوظ دست میده. چرا دم ماه مبارک رمضان آدم رو به گناه میندازین؟

برگردان

دوست و یا دشمن گرامی!

سپاس از آمدنت. چنانچه مایل باشی، خوشحال خواهم شد که باز هم بدیدارم بیایی. نشانی ام را در پیِ این نوشته خواهم نوشت تا در صورت تمایل در جای مناسبی نوشته و بخاطر بسپاری:
dughodushab.blogspot.com